VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
- Nákup v internetovom obchode môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
- Zaslaním objednávky na www.ekoservis.sk na tovar dáva zákazník súhlas s týmito VOP.
- Predávajúci: EKOSERVIS SLOVENSKO s.r.o., Stredná 126, 059 91 Veľký Slavkov, IČO 31714030.
- Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
- Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu www.ekoservis.sk.
OBJEDNÁVANIE TOVARU
- Kupujúci objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.ekoservis.sk, prípadne si môže tovar objednať na adrese ekoservis@ekoservis.sk.
- Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o doručení objednávky a následne po overení objednaného tovaru obdrží potvrdenie objednávky s oznámením, že je pre neho tovar zarezervovaný. Naši pracovníci môžu kupujúceho kedykoľvek kontaktovať dodatočne aj telefonicky alebo e-mailom za účelom overenia objednávky, alebo doplnenia prípadných požadovaných informácií.
- Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail, právnická osoba aj IČO, DIČ, IČ DPH. Tieto údaje budú v zmysel zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).
- Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.
- Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY
Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:
Pred prevzatím tovaru:
- bankovým prevodom
Pri prevzatí tovaru:
- Poštovou alebo kuriérnou dobierkou.
- Ak zákazník pri platbe pred prevzatím tovaru neuhradí objednaný tovar do 10 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
- Ku každej zásielke s objednaným tovarom bude vystavená faktúra (daňový doklad), ktorá bude zaslaná po prijatí úhrady za tovar. Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
- Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode www.ekoservis.sk.
- Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru i bez predchádzajúceho ohlásenia.
- Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
DODACIE PODMIENKY
- Dodacie podmienky sú pre jednotlivé produkty rôzne. Termín dodávky tovaru bude vždy oznámený kupujúcemu pri overovaní objednávky.
- Za doručenie objednaného tovaru predávajúci neúčtuje prepravné náklady v prípade, ak si kupujúci objedná tovar v hodnote nad 199 €.
- Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (poštou alebo kuriérom).
- Spôsob dopravy si volí kupujúci pri objednávke alebo pri inom spôsobe komunikácie. Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená kupujúcemu pri overovaní objednávky, prípadne predávajúci odporučí kupujúcemu lacnejší variant dopravy.
- V opačnom prípade za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné
náklady vo výške
5 EUR pri zaslaní kuriérnou službou na dobierku
VRÁTENIE TOVARU
- Zakúpený tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru kupujúcim.
- Najneskôr do 15 dní bude suma za vrátený tovar odoslaná kupujúcemu na jeho bankový účet, alebo adresu.
- Tovar musí byť nepoškodený, v pôvodnom nepoškodenom obale, s kompletným príslušenstvom, návodom, záručným listom.
REKLAMÁCIE
- Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
- Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
- Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, s návodom, pokiaľ možno v originálnom obale.
- Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, predávajúci bude kupujúcemu účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu vo výške 15 Eur a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru kupujúcemu.
- Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
- Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vyriešenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je nutné zaslať na opravu výrobcovi. Doba sa predlžuje o dobu nevyhnutnú na prepravu a opravu u výrobcu.
- Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach, alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
- Reklamácie sú vybavované v súlade s Obchodným zákonníkom SR.